Zapisz się na zajęcia

Zapisy na zajęcia są dostępne dla członków klubu. Zaloguj się lub utwórz konto!

  1. WOD mix - Jacek Lenard

    Date
    Time
    07:30 - 08:30
    Time
    20 miejsc

    WOD mix

    Poziom: grupa łączona.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: pon. - pt. 7:30 / 8:30.

    Opis: zajęcia z crosstreningu, podczas których wykonywany jest Trening Dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez naszego klubowego head coach’a. Zajęcia WOD mix odbywają się w grupach porannych, które są mniej liczne niż wieczorne i możliwy jest udział osób zarówno początkujących, jak i zaawansowanych. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z cross treningiem, nie przejmuj się, dasz radę- trening może być skalowany, a przy okazji podejrzysz bardziej zaawansowanych w crossfitowych bojach atletów ;)

  2. WOD mix - Jacek Lenard

    Date
    Time
    08:30 - 09:30
    Time
    19 miejsc

    WOD mix

    Poziom: grupa łączona.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: pon. - pt. 7:30 / 8:30.

    Opis: zajęcia z crosstreningu, podczas których wykonywany jest Trening Dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez naszego klubowego head coach’a. Zajęcia WOD mix odbywają się w grupach porannych, które są mniej liczne niż wieczorne i możliwy jest udział osób zarówno początkujących, jak i zaawansowanych. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z cross treningiem, nie przejmuj się, dasz radę- trening może być skalowany, a przy okazji podejrzysz bardziej zaawansowanych w crossfitowych bojach atletów ;)

  3. WOD - Asia Wrzos

    Date
    Time
    18:00 - 19:00
    Time
    20 miejsc

    WOD 

    Poziom: grupa zaawansowana i średniozaawansowana.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: poniedziałki 7:30 / 19:15, wtorki 8:30 / 18:00, środy 7:30, czwartki 8:30 / 18:00, piątki 7:30

    Opis: zajęcia z crosstreningu, podczas których wykonywany jest Trening Dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez naszego klubowego head coach’a. 

  4. BEGINNERS WOD - Asia Wrzos

    Date
    Time
    19:15 - 20:15
    Time
    14 miejsc

    BEGINNERS WOD

    Poziom: grupa polecana osobom początkującym, zaczynającym przygodę z crosstreningiem, wracającym po przerwie lub chcącym podszlifować technikę.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: poniedziałki 18:00, wtorki 19:15, czwartki 19:15.

    Opis: Zajęcia z crosstreningu. Pierwsza część poświęcona jest nauce poprawnej techniki wykonywanych elementów treningowych. Druga część zajęć, to WOD / Trening dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym specjalnie dla grup Beginners przez klubowego head coach’a. Każdy trening może być skalowany do poziomu osoby ćwiczącej. Dla kogo? Dla osób początkujących, które dopiero poznają cross trening, dla osób wracających po dłuższej przerwie lub po prostu chcą poprawić technikę wykonywania treningów.

  5. WEIGHTLIFTING SKILLS - Leszek Pyrka

    Date
    Time
    20:30 - 21:30
    Time
    20 miejsc

    WEIGHTLIFTING SKILLS

    Poziom: grupa łączona.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: wtorki 20:30, czwartki 20:30.

    Opis: trening siłowy poświęcony poprawnej technice wykonania ćwiczeń trójboju olimpijskiego.

    Treningi Weightlifting Skills wzmacniają mięśnie głębokie całego ciała, poprawiają siłę, wydolność, koordynację oraz wytrzymałość. Technika trójboju wykorzystywana jest w crosstreningach. Zajęcia dostosowane są do poziomu zarówno osób początkujących, jak i zaawansowanych.

Crosshouse
Wejście przy stanowisku ochrony.

ul.Ciołka 13, Warszawa
E-mail: kontakt@crosshouse.waw.pl
  • Poniedziałek06:00 - 22:00
  • Wtorek06:00 - 22:00
  • Środa06:00 - 22:00
  • Czwartek06:00 - 22:00
  • Piątek06:00 - 22:00
  • Sobota07:00 - 20:00
  • Niedziela08:00 - 20:00

© 2022 Crosshouse. All rights reserved.