Zapisz się na zajęcia

Zapisy na zajęcia są dostępne dla członków klubu. Zaloguj się lub utwórz konto!

  1. WOD mix - Jacek Lenard

    Date
    Time
    07:30 - 08:30
    Time
    20 miejsc

    WOD mix

    Poziom: grupa łączona.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: pon. - pt. 7:30 / 8:30.

    Opis: zajęcia z crosstreningu, podczas których wykonywany jest Trening Dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez naszego klubowego head coach’a. Zajęcia WOD mix odbywają się w grupach porannych, które są mniej liczne niż wieczorne i możliwy jest udział osób zarówno początkujących, jak i zaawansowanych. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z cross treningiem, nie przejmuj się, dasz radę- trening może być skalowany, a przy okazji podejrzysz bardziej zaawansowanych w crossfitowych bojach atletów ;)

  2. WOD mix - Jacek Lenard

    Date
    Time
    08:30 - 09:30
    Time
    20 miejsc

    WOD mix

    Poziom: grupa łączona.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: pon. - pt. 7:30 / 8:30.

    Opis: zajęcia z crosstreningu, podczas których wykonywany jest Trening Dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez naszego klubowego head coach’a. Zajęcia WOD mix odbywają się w grupach porannych, które są mniej liczne niż wieczorne i możliwy jest udział osób zarówno początkujących, jak i zaawansowanych. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z cross treningiem, nie przejmuj się, dasz radę- trening może być skalowany, a przy okazji podejrzysz bardziej zaawansowanych w crossfitowych bojach atletów ;)

  3. POWERLIFTING WOD - Włodi Komosa

    Date
    Time
    17:00 - 18:00
    Time
    19 miejsc

    POWERLIFTING WOD

    Poziom: grupa łączona.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: poniedziałki 17:00, środy 17:00, piątki 17:00.

    Opis: zajęcia oparte o trójbój siłowy- martwy ciąg, przysiad ze sztangą i wyciskanie. Dopełnieniem są ćwiczenia, które uzupełnią daną jednostkę treningową.

    Zalety: trening siłowy niesie ze sobą wiele korzyści, np.: polepszenie kondycji organizmu, redukowanie wad postawy, uzyskanie wymarzonej sylwetki, spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie kości poprzez zwiększenie ich gęstości czy poprawę funkcji układ krążenia.

    Poniedziałki- wyciskanie leżąc oraz press.

    Środy- martwy ciąg.

    Piątki- przysiad ze sztangą.

  4. WOD - Maciej Grochala

    Date
    Time
    18:00 - 19:00
    Time
    18 miejsc

    WOD 

    Poziom: grupa zaawansowana i średniozaawansowana.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: poniedziałki 7:30 / 19:15, wtorki 8:30 / 18:00, środy 7:30, czwartki 8:30 / 18:00, piątki 7:30

    Opis: zajęcia z crosstreningu, podczas których wykonywany jest Trening Dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez naszego klubowego head coach’a. 

Crosshouse
Wejście przy stanowisku ochrony.

ul.Ciołka 13, Warszawa
E-mail: kontakt@crosshouse.waw.pl
  • Poniedziałek06:00 - 22:00
  • Wtorek06:00 - 22:00
  • Środa06:00 - 22:00
  • Czwartek06:00 - 22:00
  • Piątek06:00 - 22:00
  • Sobota07:00 - 20:00
  • Niedziela08:00 - 20:00

© 2022 Crosshouse. All rights reserved.