Zapisz się na zajęcia

Zapisy na zajęcia są dostępne dla członków klubu. Zaloguj się lub utwórz konto!

  1. BEGINNERS WOD - Asia Wrzos

    Date
    Time
    07:30 - 08:30
    Time
    20 miejsc

    BEGINNERS WOD

    Poziom: grupa łączona, polecana osobom początkującym.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: poniedziałki 8:30 / 18:00, wtorki 7:30 / 19:15, środy 8:30 / 19:15, czwartki 7:30 / 19:15, piątki 8:30 / 18:00.

    Opis: Zajęcia z crosstreningu. Pierwsza część poświęcona jest nauce poprawnej techniki wykonywanych elementów treningowych. Druga część zajęć, to WOD / Trening dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez klubowego head coach’a. Każdy trening może być skalowany do poziomu osoby ćwiczącej. Dla kogo? Dla osób początkujących, które dopiero poznają cross trening. Dla osób zaawansowanych, które chcą poprawić technikę wykonywania treningów.

  2. WOD - Asia Wrzos

    Date
    Time
    08:30 - 09:30
    Time
    20 miejsc

    WOD 

    Poziom: grupa zaawansowana i średniozaawansowana.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: poniedziałki 7:30 / 19:15, wtorki 8:30 / 18:00, środy 7:30, czwartki 8:30 / 18:00, piątki 7:30

    Opis: zajęcia z crosstreningu, podczas których wykonywany jest Trening Dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez naszego klubowego head coach’a. 

  3. WOD - Jacek Lenard

    Date
    Time
    18:00 - 19:00
    Time
    20 miejsc

    WOD 

    Poziom: grupa zaawansowana i średniozaawansowana.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: poniedziałki 7:30 / 19:15, wtorki 8:30 / 18:00, środy 7:30, czwartki 8:30 / 18:00, piątki 7:30

    Opis: zajęcia z crosstreningu, podczas których wykonywany jest Trening Dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez naszego klubowego head coach’a. 

  4. BEGINNERS WOD - Jacek Lenard

    Date
    Time
    19:15 - 20:15
    Time
    16 miejsc

    BEGINNERS WOD

    Poziom: grupa łączona, polecana osobom początkującym.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: poniedziałki 8:30 / 18:00, wtorki 7:30 / 19:15, środy 8:30 / 19:15, czwartki 7:30 / 19:15, piątki 8:30 / 18:00.

    Opis: Zajęcia z crosstreningu. Pierwsza część poświęcona jest nauce poprawnej techniki wykonywanych elementów treningowych. Druga część zajęć, to WOD / Trening dnia- cross trening, zgodny z programowaniem przygotowanym przez klubowego head coach’a. Każdy trening może być skalowany do poziomu osoby ćwiczącej. Dla kogo? Dla osób początkujących, które dopiero poznają cross trening. Dla osób zaawansowanych, które chcą poprawić technikę wykonywania treningów.

  5. WEIGHTLIFTING SKILLS - Leszek Pyrka

    Date
    Time
    20:30 - 21:30
    Time
    19 miejsc

    WEIGHTLIFTING SKILLS

    Poziom: grupa łączona.

    Czas trwania: 60 min.

    Harmonogram: wtorki 20:30, czwartki 20:30.

    Opis: trening siłowy poświęcony poprawnej technice wykonania ćwiczeń trójboju olimpijskiego.

    Treningi Weightlifting Skills wzmacniają mięśnie głębokie całego ciała, poprawiają siłę, wydolność, koordynację oraz wytrzymałość. Technika trójboju wykorzystywana jest w crosstreningach. Zajęcia dostosowane są do poziomu zarówno osób początkujących, jak i zaawansowanych.

Crosshouse
Wejście przy stanowisku ochrony.

ul.Ciołka 13, Warszawa
E-mail: kontakt@crosshouse.waw.pl
  • Poniedziałek06:00 - 22:00
  • Wtorek06:00 - 22:00
  • Środa06:00 - 22:00
  • Czwartek06:00 - 22:00
  • Piątek06:00 - 22:00
  • Sobota07:00 - 20:00
  • Niedziela08:00 - 20:00

© 2022 Crosshouse. All rights reserved.